marți, 13 mai 2014

Cazare in Romania, la Constanta

Cand au uitat romanii sa se bucure de frumusetile pe care tara noastra le ofera? ma intreb uneori, vazand ca multi nu stiu cum arata muntii nostri, cum sunt plajele noastre, care sunt cele mai importante obiective turistice din tara noastra, dar se grabesc sa fuga in vacante prin locuri exotice, cheltuind o multime de bani,
desi uneori nu gasesc natura intacta ca la noi, neatinsa de mana omului, plaje frumoase, imbietoare sau obictive turistice renumite, pentru care straini din intreaga lume vin in Romania.

Vreau sa le reamintesc romanilor ca nicaieri nu este mai frumos decat acasa, ca nicaieri nu te poti simti mai bine decat intre ai tai, pecare ii intelegi si cu care te asemeni. Sa nu uitam ca in ultimii ani au avut loc mari transformari in tara noastra, ca toata lumea a inteles cat de important este ca fiecare client sa plece multumit de serviciile primite, asa ca oriunde in Romania ne-am decide sa ne facem vacantele sau concediul, vom fi bine primiti si regeste tratati, fara sa cheltuim o avere.

Vara bate cu putere la usa, iar noi, romanii, ne pregatim de vacanta. Alegem locuri exotice sau incercam sa descoperim frumusetile tarii noastre? Muntii s-au acoperit de verde crud, intreaga natura si-a deschis bratele pentru a ne face bucurii, asa ca excursiile la Crucea Caraiman, prin Parcul National Bucegi, prin Muntii Apuseni sau Cheile Bicazului ar trebui sa devina o prioritate pentru orice om iubitor de frumos, de natural, de curat. Unde ne-am putea gasi linistea, pacea, relaxarea totala, daca nu colindand muntii patriei, respirand aer curat si urmarind veveritele cum se zbenguie fericite prin copaci?

Eu iubesc enorm muntii Romaniei si nu ratez nici o ocazie pentru a mai urca pe un traseu, pentru a dormi cateva nopti in statiunile montane ce amintesc de occident, datorita conditiilor de cazare. Stiu ca nu toti sunt ca mine, stiu ca multi prefera marea, cu mirosul ei sarat, cu rasaritul de soare uimitor de frumos, cu nisipul sau cald si hotelurile tot mai bine puse la punct. Ii inteleg si ii respect pe cei care aleg Marea Neagra, caci si eu tot acolo imi incarc uneori bateriile, cand am suficiente zile de concediu.

Vreau sa le recomand celor interesati un hotel bun, daca doresc sa isi petreaca vacanta la mare, caci noi mereu am plecat de acolo extrem de multumiti de conditii si mereu ne-am intors acolo, stiind ca ne va fi bine, ca vom fi tratati cu respect. Este vorba despre Hotel Capri din Constanta, situat la 200 de metri de plaja Modern. Hotelul are camere spatioase, sauna, piscina, biliard si, ceea ce este foarte important, internet wireless, fara de care eu nu mai pot sta nici in vacanta.
 Cazare Constanta Bookingexpert 
As vrea sa va intreb: voi unde preferati sa va petreceti vacantele? In Romania sau in alte parti ale lumii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu