miercuri, 2 aprilie 2014

Un pahar de vin

Un pahar de vin, doar un pahar de vin sa beau... Cam asa imi vine sa fredonez acum, cand paharul este deja la jumatate, iar eu simt cum aburii euforiei mi se urca incet, dar sigur,
spre cei doi neuroni din dotare. Nu as fi la prima abatare, daca asta va trece prin cap. Mai am pe doaronline un articol scris dupa un pahar de bere, articol la care un blogger chiar mi-a spus ca ar trebui sa beau mai des, ca sunt mai dezinvolta. Oare asa sa fie?

Cert este ca am fost intrerupta din activitate de vizita soacrei mele, asa ca a iesit tot aburul vinului pana cand a plecat. :) Sa o iau de la capat sau sa renunt? aceasta este intrebarea. :) Nu, eu nu renunt niciodata! Invigatorii nu renunta! Mai pun o jumatate de pahar de vin si scriu in continuare, la liber, fara o tema, fara nimic concret in cap. Important este sa imi fac damblaua, sa fac ceea ce imi place cel mai mult, sa scriu.

Normal, nu reusesc sa scriu prea mult, ca e facebook-ul deschis si la fiecare trei minute, de parca ar fi vorbiti, ma cauta cate un prieten sa ma intrebe ceva, sa imi povesteasca ceva, sa imi dea sau sa imi ceara un sfat. Uite asa mai zboara putin din timpul meu liber, uite asa ma prinde noaptea incercand sa termin de scris ceea ce am inceput, uite asa trec zile si ani din viata mea... Fug sa scriu un advertorial, ca trebuie sa mai si mananc... :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu