luni, 7 aprilie 2014

Slaba sau grasa?

Din ce in ce mai des mi se intampla sa stau de vorba cu fete sau femei care mi se plang ca s-au ingrasat peste masura, ca nu reusesc sub nici o forma sa dea jos kilogramele acumulate dupa diferite excese,
dupa sarbatori sau dupa nastere. Nu pot spune ca nu le inteleg, pentru ca am avut si eu o perioada in viata cand mi-am dorit sa am cu cateva kilograme mai putin.

Unele incearca tot felul de diete, chinuindu-se sa manance mai putin sau mancaruri care nu le sunt pe plac. Altele, precum fata cu care am discutat astazi, aleg ”calea cea simpla”, pastilele de slabit, sperand ca asa isi vor putea pastra stilul de viata, slabind totusi miraculos. Nu, asa ceva nu se intampla decat in povesti. Nici o pastila din lume nu te poate face sa arati a fotomodel, daca intreaga zi mananci ca sparta sau daca nu faci pic de miscare.

Sigur, nici cum sunt eu in acest moment, mult sub greutatea ideala, nu este bine. Dar daca am de ales intre a fi grasa si a fi slaba, cu siguranta aleg sa fiu slaba, din doua mari motive: in primul rand sanatatea, si apoi aspectul fizic, care unei femei i se pare foarte important. Voi, daca ati avea de ales, ati dori sa fiti grase sau slabe? Sigur, cazul ideal ar fi sa fim numai bine, nici grase, dar nici slabe... :))))

Un comentariu:

  1. Trebuie sa mentionez ca nu am reusit nici macar de sarbatori sa ma ingras, poate pentru ca in loc sa ma ghiftuiesc mancand sarmale si fripturi, am stat cu ochii in televizor, asteptand sa vad (pe bucatele) filmul Mandrie si prejuecata. :)

    RăspundețiȘtergere