marți, 29 aprilie 2014

Rochia pe care o poti face singura

Despre rochii simple si de efect sau doar lejere, pe care le putem cumpara sau face singure, handmade, am mai scris pe undeva, ba chiar am pus si niste poze, pentru exemplificare. Acum, ca mi s-au mai strans niste poze prin calculator, m-am decis sa redeschid subiectul, pentru ca orice femeie isi poate croi si face singura cateva rochite simple, de vara,
cu care sa stea prin casa, prin curte, sa mearga pana la magazin, pe plaja sau, daca are talent si imaginatie, chiar la plimbare.

Am ales cateva rochii usor de facut, cu elastic la mijloc, inflorata, cu bretele, un model vintage, o rochie de plaja, una careia ii curge materialul in cascade spre coapse. Tot ce aveti de facut este sa va uitati cu atentie la fotografii, sa va puneti putin mintea la contributie, incercand sa descifrati felul in care au fost croite, apoi sa va lasati imaginatia sa faca restul. Daca aveti masina de cusut, totul va fi mult mai simplu. Daca nu, puteti apela la o cunostinta care dispune de masina de cusut, sa va dea o mana de ajutor.

Va doresc sa fiti cele mai frumoase in aceasta vara, sa purtati cu placere si mandrie rochiile pe care vi le faceti singure! Sa nu va fie teama! In cel mai rau caz, stricati un metru, doi, de material. Dar eu sunt convinsa ca veti reusi, daca eti fi destul de indraznete!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu