marți, 1 aprilie 2014

Petrecere pentru copii

In toamna anului trecut, unul dintre nepotii mei a implinit 4 anisori. Cum el este cel mai mic, rasfatatul familiei, cumnata mea a decis sa ii faca o petrecere cum nu s-a mai vazut,
una pe care toti sa o tina minte. Stiind ca eu, prin natura meseriei, sunt in permanenta pe internet, m-a rugat sa o ajut, ca totul sa iasa exact asa cum isi dorea. Normal ca am fost de acord, desi nu e lucru usor sa cauti si sa gasesti cea mai buna solutie.

Aveam nevoie in primul rand de informatii. Cautand pe internet, intreband in stanga si in dreapta printre prietenii mei din online, am aflat ca cea mai buna echipa organizatoare de petreceri pentru copii este OakiClub. O prietena bloggerita, devenita mamica de curand, organizase cu ajutorul lor petrecerea de botez a fiicei sale, moment important in viata fiecarei familii. Au avut ursitoare de botez, s-au distrat frumos, iar membri echipei OakiClub animasera petrecerea, aducand zambete si voiosie pe chipurile invitatilor, atat copii, cat si adulti.

Fara sa mai stau pe ganduri, mi-am spus ca am gasit exact ce imi trebuia. Intrand pe site-ul lor, am observat imediat ca se pricep sa organizeze petreceri cu tematica pentru copii, au animatori, pregatesc jocuri si concursuri, reusind astfel sa atraga toti copiii prezenti la eveniment, sa ii faca sa se simta bine si sa ramana cu o amintire de neuitat. Petrecerile organizate de OakiClub sunt gandite pentru grupe de varsta, astfel incat juniorii sa inteleaga exact ce se intampla si sa devina parte activa a petrecerii.

Pentru nepotul meu, dupa discutiile avute cu echipa organizatoare si avand acordul cumnatei mele, am ales o petrecere pentru copii intre 4-6 ani, cu tema Piratul Spook. Povestea este simpla si simpatica: Piratul Spook este verisorul lui Jack Sparow si este, bine-nteles, mai creativ decat el. Fiind in permanenta cautare a unor mateloti potriviti pentru corabia sa, piratul organizeaza intreceri ori de cate ori gaseste grupuri de cel putin doi copii. 

Sa va mai spun ca petrecerea nepotului meu a iesit cum nici in vis nu visasem? Sa va mai spun cat de incantati au fost copiii si cati parinti mi-au cerut mai apoi informatii despre petrecerile pentru copii, despre echipa OakiClub si despre povestile pe care aceasta echipa le-a inventat de dragul copiilor? Nu cred ca mai este cazul. 

De curand am inceput sa ma intreb daca noi, romanii, nu am putea face ceva si pentru copiii bolnavi. Ma gandesc la cei ce sufera de hemofilie, copii despre care am gasit aici o stire http://www.eva.ro/sanatate/stiri/petrecere-de-craciun-pentru-copii-cu-hemofilie-articol-23567.html. Daca s-ar organiza o colecta in online? Cu banii stransi le-am putea oferi si acestor copii necajiti un strop de bucurie, la o petrecere organizata de OakiClub. Ati sprijini un asemenea demers?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu