sâmbătă, 5 aprilie 2014

Interviu cu intrebari nastrusnice, partea a doua

Continuam cu interviul nastrusnic...
9. Dacă ai avea această opțiune, ce ai alege între a fi rentier și a obține fix aceeași sumă având un job plăcut, lipsit de stress?
Toata viata am visat sa fiu rentier,
sa pot dispune cum vreau de timpul si de viata mea, fara grija zilei de maine. 
10. Naufragiat pe o insulă pustie, ce companion ai alege între : un homosexual forțos, un câine, Valeriu Zgonea, manualul de fizică de clasa a IX-a?
Spunea cineva, ca raspuns la aceasta intrebare, ca ar alege un hmosexual fortos. Mi-am dat seama ca ar putea fi raspunsul corect, companionul potrivit pe o insula pustie. 
11. Haiku sau epopee?
Nu se poate si una, si alta?
12. Cât din tine se regăsește pe blogul tău?
Pe acest blog nu foarte mult din mine... Am altele pe care scriu mult mai prsonal, mai din suflet.
13. Dacă s-ar produce un film despre viața ta, ce actor ar fi cel mai potrivit pentru a interpreta rolul?
Am spus intai Julia Roberts, apoi Milla aia din Al cincilea element, astazi aleg Meryl Streep.
14. Ce ai face dacă în timp ce înoți ți-ai pierde slipul?
Nu mi-as face nici un fel de grija in anumite privinte. Oricum femeia nu pleaca sa inoate nearanjata. :-P
15. De ce n-are coada urs?
De ce pui asemena intrebari?
16. Dacă ai fi în faţa unui oracol care îți poate răspunde la orice întrebare, dar doar la una singură, care ar fi aceea?
Cat ai costa un pachet de Pall Mall? De cand cu atatea scumpiri una dupa alta, nu mai am curaj sa imi intreb sotul cati bani cheltuie cu viciul meu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu