miercuri, 2 aprilie 2014

Garduri din beton

V-ati gandit vreodata la faptul ca un gard din beton poate arata si altfel fata de cele obisnuite, simple, eventual formate sin trei placi dreptunghiulare de beton? Sincer sa fiu, eu nu ma gandisem pana astazi,
insa am gasit din intamplare pe internet un site plin de poze interesante si am stat destul de mult timp sa il rasfoiesc, pentru ca mi-a trezit curiozitatea. Ceea ce am vazut la Petrifalean nu am mai vazut nicaieri si nici nu mi-as fi imaginat ca exista. Priviti:


Modelul acestui gard de beton imi aminteste de vechile inscriptii de pe ziduri. Cum vi s-ar parea un gard din beton care sa arate, cel putin la prima vedere, de parca ar fi Columna lui Traian? Mie mi se pare geniala ideea, aspectul final, dar si lucratura, manopera...

Dar daca ati vedea, asa cum am vazut eu, un gard din beton, format din doua, trei placi dreptunghiulare, aparent obisnuite, peste care s-au asezat cuminti arcade minutios lucrate (aflu acum ca se numesc nervuri), ce se imbina intre ele, luand forma de ogive? Va spun sincer ca pe mine m-au cucerit aceste lucrari din beton, acest site si echipa din spatele lui. Poate ca nu ma pricep sa fac o descriere interesanta, care sa redea exact ceea ce am vazut, insa va pot lasa o poza, sa va faceti singuri o idee despre minunile ce ies din mainile oamenilor pasionati de munca lor. 


Poate ca de gard nu am nevoie in viitorul apropiat, desi curte mi-a facut deja sotul meu (asta ca sa fac o gluma), insa cel putin o jardiniera tot imi voi comanda de pe acest site, pentru ca totul este pe gustul meu si din toate mi-as dori cate ceva. Cum eu locuiesc la bloc, clar nu am unde sa imi pun gard, insa pentru cei care au curte si vor sa isi puna un gard deosebit din beton, recomand cu caldura Petrifalean. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu