marți, 1 aprilie 2014

Autorizatie gratuita pentru calatorie in Ploiesti

Dupa cum au aflat deja multi dintre ploiesteni, regia de transport in comun a municipiului Ploiesti ofera gratuit autorizatii de calatorie tuturor celor interesati, pana la finele lui 2015.
Am inteles ca acest lucru se intampla pentru ca se lucreaza la sinele de tramvai de pe strazile orasului. Presimt zile grele pentru ploiesteni, zile pline de praf, de zgomot, de aglomeratie...

Aceste legitimatii gratuite de calatorie pentru municipiul Ploiesti se elibereaza destul de usor, fara mari complicatii. Este nevoie de foarte putine acte, despre care puteti afla detalii intrand pe linkul de mai sus, unde veti gasi si categoriile de persoane care se incadreaza pentru aceste autorizatii gratuite de calatorie pe mijloacele de transport in comun din municipiul Ploiesti. 

Pe mine m-a sunat dimineata un prieten, intrebandu-ma daca mi-am facut aceasta legitimatie. Cum eu circul foarte rar cu autobuzele si troleibuzele din oras, o clipa m-am simtit aeriana, pentru ca uitasem ca se elibereaza. Ma bate gandul sa dau o fuga, sa imi iau si eu autorizatie... Inca nu imi vine sa cred ca se intampla... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu