miercuri, 18 decembrie 2013

Idmag aduce in Romania cel mai performant laptop

Incet, incet, era calculatoarelor care ne tin intepeniti la un birou incepe sa apuna, inlocuita fiind de laptopuri tot mai performante, tot mai usoare si
care ne ajuta sa ne deplasam oriunde am dori, ramanad in acelasi timp conectati la tehnologie. Imi amintesc de mine si de vremea cand nu puteam pleca prea mult timp de acasa, daca doream in continuare ca blogul meu sa fie activ, sa pot raspunde la comentarii, sa pot posta tot ceea ce doream, sa ma pot informa atunci cand aveam nevoie. Eram dependenta de desktopul din casa si asta a insemnat multe intalniri ratate, multe momente in care nu am stiut unde si cum sa ma impart.

Apoi a venit ziua in care am avut propriul laptop, o zi in care mi-am recapatat libertatea de a merge unde si cand doresc. Pentru cei care doresc sa isi recapete libertatea, sa nu mai depinda de calculatorul de acasa, laptopul PANASONIC TOUGH BOOK CF-19 este cea mai buna solutie. In acest moment, este poate cel mai performant laptop existent pe piata din Romania, adus de catre firma Idmag, iar detalii despre el puteti vedea pe Clubitc.ro

Poate ma veti intreba ce are in plus acest laptop fata de altele. Va voi raspunde ca are ecran LCD revolutionar, ca este robust, rezistent si ca nu depaseste 2,3 kg, ceea ce il face sa fie usor portabil. Datele sunt securizate pe hard disk. Datorita performantelor sale, poate fi folosit atat in birouri, cat si pe teren de catre angajati care asigura service pentru echipamente. Poate fi folosit cu succes de catre personalul medical de urgenta, pompieri, politie, angajati din industria forestiera si agricultura. 

Sa nu uitam ca omenirea evolueaza, ca din ce in ce mai multe ramuri industriale, dar si alte categorii de lucratori se folosesc de rapiditatea si exactitatea datelor venite de pe calculatoaresi laptopuri. Sa nu uitam ca inainte ca aceste masini sa fi fost inventate, omul depunea mult mai mult efort si pierdea mult mai mult timp. De ce sa nu profitam de oferta Idmag, de cel mai performant laptop pe care il aduce in Romania?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu