marți, 29 octombrie 2013

Prajituri-animale

Regret uneori ca nu am avut destula imaginatie pe vremea cand baiatul meu era mic, sa ii incat privirile si papilele gustative cu prajituri reprezentand animalele ce ii erau dragi. Cata fericire i-as fi putut aduce
cu putin efort! Dar pe atunci nu aveam internet si nici timpul nu prea era de partea mea, la fel cum nici astazi nu este. Faceam totul in graba, netinand cont decat de gust. Bine ca am invatat macar sa scriu povesti acum, la maturitate. Probabil le voi folosi pentru a-mi convinge viitorii nepoti sa bea sucuri naturale. Va place povestea pe care am scris-o despre storcatorul Hurom?
Am totusi o satisfactie. Cand a mai crescut, a inceput sa bibileasca el mancarurile, sa le faca sa fie si aspectuoase, nu doar bune la gust. Sunt convinsa ca le va face multe surprize copiilor lui, atunci cand va deveni parinte, mai ales daca va avea timp. Daca nu, le va arata pozele pe care eu le salvez pe blog, sperand ca puii lui se vor inspira si isi vor pregati singuri prajituri in forma de animale.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu