miercuri, 17 iulie 2013

Visine congelate

In fiecare an mi-am propus sa bag in congelator cat mai multe legume si fructe, pentru ca iarna, cand totul este scump sau dispare, sa pot gati ca de obicei, sa pot face prajituri pentru familia mea, sa ne putem
rasfata. Nu reuseam prea des sa ma tin de promisiune, tocmai pentru ca imi plac prea mult legumele si fructele si le mancam cu mult inainte de venirea iernii.
Anul acesta am prins in cateva randuri niste visine uriase, curate, dulci, fara codite si fara viermi. Am mancat, am tot mancat, am facut prajituri si in tot acest timp Mihai s-a ingrijit sa ma aprovizioneze. A cumparat atat de multe visine, incat am reusit sa bag si la congelator.
Visinele nu aveau codite, iar samburii i-am scos foarte usor, infigand degetul in causul unde statuse codita. Le-am asezat in pungi, pe un singur strat si le-am bagat in sertarul congelatorului. In fiecare punga au incaput cam cate visine folosesc la o prajitura. Scot mai tarziu o punga sa o pozez.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu