miercuri, 17 iulie 2013

Scoala de dans

Toate incercarile tatalui meu de a ma invata cativa pasi de dans au fost sortite esecului inca din primele clipe, probabil si din cauza ca urechea mea nu simte muzica. Ma numar printre afonii acestui pamant. Ma uitam
la sora mea, care este mai mica decat mine, cat de atenta era la explicatiile tatalui nostru, la pasii pe care el ii facea si imi doream sa fac acelasi lucru. Nu reusesm, din cauza ca toti incepeau sa rada vazandu-ma cum ma misc, gratioasa ca un hipopotam.
Ma ascundeam in camera mea si acolo, fara muzica, fara priviri amuzate in jur, repetam pasii pe care ii vazusem la ei. Stiam miscarile, dar imi lipsea gratia fireasca a dansatorilor, a celor care traiesc muzica. Dupa cateva minute renuntam si ma afundam in cartile mele iubite, care nu imi cereau sa fiu nici diafana, nici gratioasa, nici sa am ureche muzicala.
Din pacate, sora mea, care dadea semne ca ar putea invata repede, a refuzat sa mearga la o scoala de dans. Eu m-as fi dus daca as fi fost in locul ei, dar nu eram. Stiam ca nu am ce cauta, ca as fi devenit ciuca rasului printre celelalte fete. M-am consolat o perioada, apoi am regretat ca nu am incercat. Paote ca un profesor adevarat m-ar fi putut schimba, ar fi transformat hipopotamul in lebada.
Baiatul meu l-a mostenit pe tata. Danseaza foarte bine, se misca firesc, fara cel mai mic efort. Imi este drag sa il privesc atunci cand se dezlantuie, cand isi lasa pasii sa alunece natural pe ritmul muzicii. Spre necazul meu, a refuzat sa isi cultiveacst talent, aceasta pasiune si a ales sa joace sah si fotbal, iar mai tarziu jocuri de strategie la calculator. Probabil a stiut ca atat cat poate ii este suficient pentru a se relaxa, pentru a se simti bine la petreceri si pentru a-si obosi corpul prin dans.
Daca aveti copii, daca vedeti ca au ritmul in sange si ca li se inflacareaza privirea atunci cand dati drumul la muzica, nu ezitati. Intrati pe scoaladedans.info, aflati de ce este bine sa invete si urmati acest drum. Chiar daca nu vor ajunge dansatori profesionisti, avantajul va fi de partea lor. Vor face sport, vor avea miscari ferme, dar gratioase, vor fi sanatosi si se vor putea distra fara sa fie complexati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu