vineri, 3 ianuarie 2014

Oferte pentru sejur 2014

Am văzut recent cum foarte mulți artiști au ales să petreacă vacanțele în Egipt, chiar am rămas surprins. Când mă uit pe pagina lor, hop și o poză din
vacanță din Egipt. Chiar m-a pus pe gânduri și am căutat și eu oferte de vacanțe pentru Egipt. Din câte știm, Egipt este o țară din Orientul Mijlociu, o țară arabă din nordul Africii care numără peste 81 milioane de locuitori cu o densitate de 82 loc / km2. M-a atras RENAISSANCE GOLDEN VIEW BEACH și sejurul IBEROTEL IL MERCATO. Am rămas surprins, fără cuvinte, ce lux, ce calitate în servicii…chiar nu știu ce să mai zic. CocktailHolidays.ro garantează calitatea și din câte am auzit pe forumurile de specialitate, serviciile din Egipt sunt ireproșabile. Clima este subtropicală, pe litoralul Mării Mediterane..totul e de vis. Temperatura este medie este de 16C iarna și 25C vara. Voi ce părere aveți ? Cum vi se pare serviciile în Egipt?

Va recomand sejur creta 2014 si oferta santorini 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu