marți, 23 iulie 2013

Ciorba de dovlecei

Ma tot intrebam ce sa mai gatesc si nu gaseam nimic usor, de vara. Sotul meu a venit cu ideea de a face o ciorba de dovlecei, pe care sa o mancam rece, ori de cate ori simtim nevoia. Stiam ca baiatul meu
nici nu vrea sa auda de asemenea ciorbe, dar am riscat.
3 dovleci potriviti, 3 cepe, 1 morcov, 1 pastarnac, un ardei gras, o mana de zarzare, 1 litru de lapte batut, 2 oua, leustean si un strop de ulei.
Am pus la fiert in 2 litri de apa ceapa, morcovul, pastarnacul si ardeiul, toate tocate marunt. Separat am fiert zarzarele pana cand s-a separat samburele, apoi le-am strecurat. Cand legumele au fost fierte, am pus si dovleceii spalati, curatati de coaja si taiati cuburi. I-am lasat sa fiarba, apoi am adaugat zeama de la zarzare, sare si laptele batut. Dupa ce a clocotit cateva minute, am adaugat ouale batute si leusteanul tocat marunt.
Ciorba de dovlecel se prepara foarte usor si este ideala pentru zilele calduroase de vara.

Un comentariu: