joi, 20 iunie 2013

Lampa din razatoare

Mi-ar placea sa locuiesc la casa, nu la bloc. Sa am o veranda mare, in care sa stau cu familia si prietenii seara, la un pahar de vorba. Mi-ar placea ca in curtea casei sa am macar un catel, iar in gradina mii
de flori, de toate formele si culorile.
Am niste prieteni la care merg cu mare drag, tocmai pentru ca au o asemenea veranda. Cainii lor ni se plimba printre picioare, se gudura si se lungesc pe linoleum, copilele se joaca pe sub ciresul plin de roade, pe care il atac de cum ajung la ei, sucul este mereu rece, la fel si berea baietilor. Uneori ma trezesc ca ii invidiez pentru norocul lor. dar ma fac eu mare si imi construiesc o casuta a mea, ii fac o veranda simpatica si imi iau macar doi caini cu care sa ma joc, in timp ce altii imi culeg ciresele.
Mi-ar placea ca lumina din veranda sa se  strecoare prin razatoare, la fel ca in imaginea de mai jos. Ar fi atat de placut, ar parea totul atat de intim!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu