joi, 20 iunie 2013

Iaurt cu fructul pasiunii, pasiunea mea

Ajunsa in Italia, am descoperit rapid gelateriile si mi-am spus ca acela va fi locul unde imi voi petrece serile prea calduroase. Erau un soi de paradis in miniatura. Chiar daca abia mancasem o inghetata, daca imi
iesea in cale o gelaterie ma opream sa mai comand ceva. Gelateria este un fel de cofetarie de-a noastra, dar nu comercializeaza decat inghetata. Zeci de sortimente de inghetata, una mai buna decat cealalta, din care era greu, foarte greu sa alegi.
Nestiind care imi va placea si care nu, am ales la inceput mai mult la intamplare, dupa aspect si dupa nume. Intuitia mi-a spus ca primul sortiment de gelato mancat in Italia sa fie cu iaurt. Gelato allo yogurt! Incet, incet, le-am gustat pe toate. Si credeti-ma, italienii au zeci de sortimente, poate chiar peste suta, daca ma gandesc bine...
Dupa ce am gustat tot, m-am intors la prima mea iubire si am decretat: inghetata cu iaurt este cea mai buna! Intoarsa in tara, gata cu minunea. La noi nu se gasea asa ceva... Pana aseara, cand la o toneta amplasata in parcul de la Sala Sporturilor din Ploiesti am gasit inghetata cu iaurt si fructul pasiunii, aproape identica la gust si la finete cu cea mancata de mine in Italia. Ghiciti cate cupe am mancat si mai ghiciti unde ma pregatesc acum sa plec. :)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu