duminică, 23 iunie 2013

Gelul de dus Nina, de la Nina Ricci

Mi-am dorit mult sa incerc gelul de dus Nina de la Nina Ricci, asta dupa ce am aflat ca da dependenta datorita mirosului uimitor pe care il lasa pe piele. Trebuia sa il incerc si eu! La scurt timp dupa ce mi-am exprimat
dorinta, gelul a venit la mine, facandu-ma sa ma indragostesc de el.
Atentie! Acesta nu este articol platit!
Mirosul sau dulce-amar este unic, este fenomenal, este greu de descris in cuvinte. Gelul de dus Nina trebuie simtit pe piele si aromele sale in nari, pentru a stii ce inseamna calitatea unui produs de curatat.
Curata pielea intr-un mod delicat, asa cum putine geluri de dus reusesc sa o faca. Nu puneam in palma decat o picatura, asa ca mi-a ajuns destul de mult timp. Vorbesc la trecut, pentru ca s-a terminat si as avea nevoie de altul.
La consumarea cu rapiditate a continutului tubului a contribuit si baiatul meu, care a decretat ca gelul de dus Nina de la Nina Ricci nu este doar pentru femei, ca parfumul sau amarui se potriveste de minune pe pielea unui barbat tanar.
Se ofera cineva sa ne faca un cadou dragut sau merg sa dau comanda?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu