vineri, 31 mai 2013

Supa crema de rosii

Supa crema de rosii se prepara destul de usor, este foarte gustoasa, iar baiatul meu o adora. Nu uitati ca trebuie sa aveti langa ea crutoane, de preferat facute chiar de voi din bucatele de paine.
Aveti nevoie de cateva rosii bine coapte, 2 linguri pasta de tomate, o ceapa, un cartof, un catel de usturoi, ulei de masline, putin piper si busuioc proaspat. Rosiile se decojesc si se taie, cartoful se curata si se taie cubulete. Intr-un vas puneti uleiul la incins, turnati ceapa si usturoiul. Dupa 30 de secunde luati vasul de pe foc, adaugati rosiile si pasta de tomate. Puneti inapoi pe foc si amestecati des. Adaugati cartoful si un litru de apa. Vor sta pe foc cam 35-40 de minute, pana cand fierbe cartoful. Adaugati sare, piper si busuioc, apoi stingeti focul. Pasati totul cu blenderul, asezati supa crema de rosii in boluri si decorati cu smantana si fire de busuioc.
Ultima data cand am facut supa-crema de rosii, m-am gandit sa o imbogatesc si sa ii schimb gustul. In loc de smantana pe deasupra am pus o cutie mare de iaurt natural si am adaugat 4 oua batute. Nu mai era chiar supa-crema de rosii, dar avea un gust divin.
Crutoanele le fac din paine ramasa din ziua trecuta, taiata cuburi si rumenita intr-o tigaie doar unsa cu ulei.

Sa aveti pofta la supa crema de rosii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu