marți, 14 mai 2013

Nu imprumuta...

Ma uit la prietenele baiatului meu si imi amintesc pe alocuri de mine, de vremurile cand, adolescenta fiind, imi schimbam hainele cu prietenele, ne machiam cu un singur rimel cateva fete, un ruj intr-o culoare noua era
prilej de a-l incerca, trecandu-l din mana in mana, de pe buzele uneia pe ale celorlalte. Imi spusese mama ca igiena este foarte importanta, dar in afara de lenjeria intima, schimbam orice cu prietenele: bluze, fuste, tricouri, farduri, orice... Pentru mine, igiena insemna sa ma spal foarte bine si sa ma feresc de contactul cu praf, noroi, mizerie.
Nu am patit niciodata nimic, nu m-am imbolnavit, nu mi-au iesit bube. Acum, vazand acelasi comportament la fetele tinere, ma intreb ce este in capul lor, uitand ca am fost ca ele. Poate ca uneori le plictisesc, dar nu ma dau batuta. De cate ori le vad facand schimb de farduri, incerc sa le atrag atentia ca nu e bine, ca risca sa se imbolnaveasca.
Nu doar lenjeria intima trebuie sa fie personala si de neimprumutat, ci si rujul, pieptenele, rimelul, pensulele cu care ne fardam si hainele pe care le imbracam. Daca un om nu are semne pe piele, nu inseamna neaparat ca este sanatos, ca nu ne poate transmite vreo boala. De ce sa riscam? Sanatatea este mai importanta decat orice altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu