joi, 9 mai 2013

Cutia de carton

Cand eram copil, stiam ca in ziua de Paste voi primi multe dulciuri, ca parintii imi vor cumpara hainute noi, cele mai frumoase hainute din an, intotdeauna alese de mine. Stiam ca voi putea
manca multe oua fierte cu cozonac pufos, ca ma vor lasa sa imi inmoi degetul intr-un pahar de vin rosu, ca vom iesi undeva la iarba verde. Habar nu aveam de iepuras si de cadourile pe care el, in nemarginita lui marinimie, le aduce copiilor cuminti si cu rezultate bune la scoala. Probabil a profitat de caderea regimului comunist, altfel nu imi explic de unde a aparut.
In fine, nu pot spune ca imi pare rau sau ca ma deranjeaza aparitia iepurasului in vietile romanilor. Imi place ideea de a oferi si de a primi cadouri, chiar daca multe dintre ele sunt doar simbolice, fara mare valoare materiala. Sunt cadouri pe care le pastrez cu drag, la care tin pentru ca imi amintesc de anumite momente din viata mea, care ma fac sa retraiesc clipe frumoase.
Anul acesta am fost surprinsa vazand cate cadouri ne-a adus iepurasul, in colaborare cu prietenii si familia. Mi s-a umplut casa de pungi si pungulite, de cutii si cutiute. Printre ele am remarcat o cutie de carton deosebita, care ar fi putut fi si goala, ca nu ma suparam. Este atat de finuta si de eleganta! Desi nu era pentru mine cadoul ascuns in ea, mi-am insusit-o imediat dupa golire, pentru a fi sigura ca nu apuca pe careva harnicia, sa mi-o arunce, asa cum s-a intamplat si altadata.
Inca nu stiu la ce o voi folosi, dar cu siguranta ii voi gasi o intrebuintare care sa o tina aproape de ochii mei mereu. Daca aveti ceva idei legate de felul in care pot fi folosite cutiile de carton frumoase, eu sunt aici, deschisa la nou. Sora mea imi spune ca as putea pastra in ea fursecurile pe care le fac, atele si foarfeca cu care ma joc de-a croitoreasa uneori sau chiar ca as putea depozita ceaiurile pe care le voi culege in aceasta primavara. Voi ce spuneti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu