joi, 18 aprilie 2013

Pregatirile au inceput deja

In toamna care a trecut am auzit pentru prima data vorbindu-se de Black Friday, spre rusinea mea. Citeam blogurile prietenilor din online si imi era tot mai greu sa recunosc faptul ca eu vin de pe alta planeta, unde nu s-a auzit de reducerile substantiale pe care multe dintre magazinele romanesti le-au avut in acea vineri. Eram plina de regrete ca tocmai in acea perioada cheltuisem multi bani si nu mai aveam mare lucru, pentru a putea profita de tot ceea ce se vindea cu pret redus. 
Unii si-au cumparat haine de la magazinele din online, altii cosmetice sau carti. Am avut impresia ca cei mai multi au profitat de aceasta zi pentru a-si cumpara electronice si electrocasnice, pentru care reducerile au fost cu adevarat mari. Bine-nteles ca s-au auzit si voci care sustineau ca reducerile nu sunt chiar reduceri, dar am vazut cu ochii mei tabletele pe care o bloggerita le-a cumparat pentru fetitele ei, am vazut preturile de achizitie si am fost putin invidioasa ca nu am aflat la timp, pentru a pune si eu ceva bani deoparte. 
Dar ceea ce am pierdut anul trecut, cu siguranta voi recupera anul acesta. Mi-am propus sa pun de acum bani "la saltea" pentru Black Friday 2013 si sper sa nu se intample nimic neasteptat, sa nu cada serverele site-urilor de la aglomeratie, asa cum s-a intamplat cu cateva anul trecut, din cauza ca au fost luate cu asalt de cumparatori. 
Stiu exact ce imi doresc si stiu ca voi butona toata ziua, pana cand voi reusi sa imi cumpar o tableta pentru mine si una pentru copil, dar si multe, foarte multe carti. Pana si sotul meu spune ca trebuie sa avem bani, sa profitam de reducerile la haine si la electrocasnice (speram sa ne putem lua o combina frigorifica mai buna).
Voi cum va pregatiti pentru Black Friday 2013?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu