luni, 8 aprilie 2013

Nu sunt dependenta

Nu as fi crezut vreodata ca pot sta departe de blog atatea zile, ca ma pot detasa de ceea ce inseamna online. Eram convinsa ca sunt deja dependenta, ca viata fara calculator nu mai inseamna nimic.
Fortata de imprejurari, mi-am dat repede seama ca nu este asa, ba chiar au fost momente in care m-a batut gandul sa renunt la blog, sa revin la viata pe care o aveam inainte. Dar nu ma lasa inima.
Dupa ce am aprins iar calculatorul, degetele au inceput sa danseze pe taste fara nici un efort, de parca nu lipsisem nici macar un minut de aici, din locul unde mi-am lasat o parte a vietii. Dar supararea continua sa ma macine, desi m-am razbunat pe toate lucrurile din casa, curatandu-le pana le-am schimbat culorile, timp in care imi imaginam ca le sterg zambetele de pe fete unor asa-zisi prieteni in care am avut incredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu