miercuri, 3 aprilie 2013

Dragonul feng shui

Ma tot intreaba Ionut al meu ce i-ar putea face cadou unui coleg de clasa, cu care nu este foarte bun prieten, dar care l-a invitat la ziua lui de nastere. Este destul de greu sa
te hotarasti, atunci cand nu cunosti bine persoana careia vrei sa ii cumperi cadoul. Te intrebi daca ii va placea, daca va fi dezamagita, daca iti va arata ca este multumita sau nu. Se poate intampla sa nu nimeresti cadoul potrivit nici macar atunci cand persoana iti este cunoscuta, asa cum am patit eu acum cativa ani cu sora mea (nu va dau detalii, ca sa nu radeti de mine).
L-am intrebat pe Ionut despre pasiunile colegului, despre felul lui de a fi. Ceea ce mi-a povestit m-a facut sa imi dau seama ca ne va fi foarte greu sa alegem ceva care sa i se potriveasca si sa ii placa. Este tipul de om nu foarte comunicativ, caruia ii scoti vorbele din gura cu clestele, care sta mereu serios, de parca ar dezbate in gand problemele lumii sau ar pune la cale cine stie ce planuri importante.
Imi mai spunea ca provine dintr-o familie interesata de cultura asiatica si ca parintii acestui baiat sunt oameni veseli, primitori si foarte vorbareti. Cand am auzit de cultura asiatica, mi-am dat seama ca baiatul, fiind la varsta la care incearca sa se cunoasca, sa isi descopere sinele, se adanceste in meditatii, uitand sa traiasca.
Mi-am amintit ca vazasem la cineva un dragon cu sfera in gheare, simbol al puterii, succesului, virilitatii, al norocului.
Din acea clipa nu mi-am mai facut griji. Cu felul sau de a fi, cu educatia pe care a primit-o in familie, ceea ce planuiam eu sa ii oferim cadou i s-ar potrivi de minune. Aveam nevoie de http://www.cadouriselecte.ro, eventual chiar un dragon pe care sa il aseze pe birou, la nivelul ochilor sau chiar putin mai jos (teoria feng shui spune ca asa poate fi dominat). Am avut noroc si am gasit repede ceea ce cautam. Acum astept ziua de sambata, sa aflu ce impresie i-a facut dragonul feng shui baiatului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu