vineri, 26 aprilie 2013

Citeste si castiga carti pe viata

Cartile sunt parte din viata mea. Ele imi aduc bucurie atunci cand totul pare sa se darame in jur, ele imi aduc lumea la picioare, atunci cand nu ma pot plimba prin lume, ele m-au transformat in omul
care sunt astazi. Nu concep viata fara carti si ma straduiesc intotdeauna sa conving oamenii sa citeasca. Am mers pana la a adopta o idee gasita pe un blog, o idee care mi se pare geniala: aceea de a lasa "ascunsa la vedere" o carte, pentru ca cineva sa se bucure gasind-o si citind-o. Am oferit carti colegilor de liceu ai fiului meu, sperand ca vor prinde gustul lecturii.
Acum mi-am propus sa particip la noua campanie initiata de Editura ALL, Citeste si castiga carti pe viata din colectia Strada Fictiunii, campanie ce se va desfasura intre 23 aprilie 2013 si 23 aprilie 2014. Poate participa orice persoana care detine un blog in limba romana, pe care scrie corect din punct de vedere gramatical. Premiul este mai mult decat tentant: castigatorul primeste toate cartile din colectia Strada Fictiunii, dar si toate viitoarele aparitii, pe viata.




Castigator va fi ales participantul care, la sfarsitul campaniei, va avea cele mai multe recenzii inscrise in concurs. In caz de egalitate, castigator va fi cel care va avea cele mai multe comentarii la recenziile respective. Detalii gasiti pe blogul Editurii ALL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu