joi, 11 aprilie 2013

Cadouri si cazare ieftina

Cu cat se apropia ziua plecarii, cu atat era mai agitata Dana, prietena mea din copilarie, cea care a plecat in Germania imediat dupa ce a terminat liceul. Se plangea ca timpul este prea scurt,
ca trece prea repede si ca nu are cand sa faca tot ce si-a propus. Concediul ei de doua saptamani zbura mai ceva ca un supersonic. Isi vizitase toate rudele si toti prietenii, bause cu toti cafele, mancase cu toti, impartise cadouri la toata lumea (eu am primit niste cercei draguti de argint si Mihai niste bere nemteasca la cutie, care i-a placut mult).
Apoi a inceput sa caute cadouri pentru sotul ei si pentru colegii din Germania, care o asteptau nerabdatori sa se intoarca, probabil curiosi sa vada ce pot oferi romanii. M-a plimbat prin tot felul de magazine, mi-a cerut de nenumarate ori sfatul, nesigura pe ea si pe gusturile ei, asa cum o stiam dintotdeauna. Cand a terminat cu cadourile, cand totul a fost sortat si bine impachetat, Dana a inceput sa se agite din cauza actelor pe care trebuia sa le ridice de la facultate, din Bucuresti.
I-am spus sa se linisteasca. Puteam apela la una dintre fetele cu care m-am imprietenit in online, de cand am blog, sa o gazduiasca o noapte, doua, pana isi rezolva problema. Mereu timida si cu bun-simt, Danuta mea a refuzat. Nu voia ca eu sa imi fac obligatii la cineva de dragul ei, chiar daca eu i-am spus de cateva ori ca nu ma deranjeaza si ca bloggeritele sunt tipe ok, ca le-am cunoscut personal si ca ne intelegem bine. Cu o simpla cautare pe net a gasit cazare ieftina bucuresti si a fost foarte multumita de conditiile gasite, dupa cum mi-a spus mai tarziu, cand a ajuns in Germania si a putut vorbi linistita la telefon.


Se intoarce saptamana viitoare in tara. As vrea sa ii cumpar un cadou dragut, cu care sa isi impresioneze colegii din Germania. Am epuizat toate ideile atunci cand cautam cu ea prin magazine, asa ca acum nu stiu ce sa ii cumpar. Imi da cineva o idee?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu