joi, 14 martie 2013

Narghilea

Toti cei care ma cunosc in viata reala, ca si cei cu care am comunicat in online, stiu deja cat de mult imi place sa fumez, stiu ca de vreo 5-6 ani sunt fidela marcii Pall Mall, ca de o luna am schimbat sortimentul si
fumez Pall Mall negru. Unii stiu ca am incercat candva pipa, pentru ca aveam un prieten care adora acest fel de a fuma. Am incercat si tigarea electronica, dar mi-am dat repede seama ca nu imi pot pacali propriul creier. De curand am avut ocazia de a testa o narghilea. Narghileaua este "o lulea de tip oriental, prevazuta cu teava lunga si flexibila, al carei capat de jos este fixat intr-un vas cu apa parfumata, prin care trece fumul inainte de a fi inspirat".


Mecanism ingenios, fum care nu deranjeaza atat de tare, placerea de a antrena la joaca prietenii. Atat! Narghileaua nu este pentru fumatorii profesionisti, mai ales daca alegi arome ciudate, de fructe, flori si alte bazaconii. :))

Un comentariu: